Doe mee aan de Grote BiebBoys Zomerchallenge

Gepubliceerd op: 17 juli 2024 17:00

Doe nu mee aan de Grote BiebBoys Zomerchallenge en ontdek waar de Antilezer zich verstopt. Deze spannende challenge is speciaal voor leerlingen van groep 5 t/m 8.

Op sommige scholen hebben de leerlingen al uitleg gekregen over onze Zomerchallenge en hebben ze het Expeditie Doeboek ontvangen. Dit doeboek staat vol met leuke opdrachten, raadsels en puzzels om op te lossen. Samen met de BiebBoys kun je stap voor stap door het boek gaan en ontdekken waar de vindplaats van de Antilezer is. Het Expeditie Doeboek kun je ook ophalen in de bibliotheek. Alle kinderen van 9 t/m 11 jaar kunnen hier aan meedoen!

Laatste aanwijzing in de bibliotheek Wierden of Enter

Om te achterhalen waar de Antilezer zich bevindt, heb je nog één belangrijke aanwijzing nodig. Gelukkig kun je deze vinden in de Bibliotheek Wierden of Enter. Ga naar binnen, leen een boek dat je interessant lijkt en vraag vervolgens een medewerker om een coole BiebBoys tattoo. Op deze tattoo staat de laatste aanwijzing die je nodig hebt. Durf jij het aan?

We wensen je ontzettend veel plezier en succes!