Resultaat 1 - 10 (van 30)

• Met korting naar Fabian Franciscus! Bekijk details

24 juli 2024

“Probeer helemaal uit je dagelijkse stramien los te komen! Was het vurige betoog van mijn psycholoog ooit aan mij. In die tijd verloor ik soms letterlijk meer tijd aan de angst en vrees, dan aan het leven zelf. En precies dat wil ik op dit moment ook weer; even loskomen! Loskomen van verwachtingen, van het theater, van het dagelijks leven... En misschien gun ik jou dat ook wel heel erg. Maar, gun jij jezelf dat? Zullen we samen, loskomen?”

• Vrijwilligers BasisLab Gezocht! Bekijk details

24 juli 2024

We zoeken versterking voor het team van vrijwilligers die helpen bij de wekelijkse (techniek)workshops en activiteiten, die in onze Bibliotheken, in het BasisLab plaatsvinden.

• Doe mee aan de Grote BiebBoys Zomerchallenge Bekijk details

17 juli 2024

Doe nu mee aan de Grote BiebBoys Zomerchallenge en ontdek waar de Antilezer zich verstopt. Deze spannende challenge is speciaal voor leerlingen van groep 5 t/m 8.

• Openingstijden Zomervakantie Bekijk details

17 juli 2024

Vakantie! De zomer is het perfecte moment om heerlijk weg te zakken in je strandstoel met een goed boek. Of je nu op zoek bent naar spanning, romantiek, avontuur of iets om gewoon lekker bij weg te dromen, de bieb heeft het allemaal! Dus kom naar de bibliotheek, leen een mooi boek, vind een rustig plekje en lezen maar!

• Eén inlogsysteem voor alle bibliotheekdiensten Bekijk details

21 juni 2024

Vanaf 24 juni 2024 verandert het inloggen bij Bibliotheek Wierden. We stappen samen met alle openbare bibliotheken over op één inlogsysteem.

• Voorlezers VoorLeesExpress gezocht Bekijk details

30 mei 2024

Lees je graag voor? Hou je van taalspelletjes? En help je graag kinderen om hun taalachterstand te verkleinen? VoorleesExpress Wierden/Enter zoekt voorlezers!

• Kom naar onze landelijke BoekStartdag! Bekijk details

24 april 2024

Op zaterdag 1 juni organiseert BoekStart samen met de bibliotheken voor de vierde keer een landelijke BoekStartdag. De BoekStartdag is dé gelegenheid om samen met je kleintje kennis te maken met de Bibliotheek.

• Lezing Amerikacorrespondent Michiel Vos Bekijk details

10 april 2024

Op 28 mei 2024 verschijnt het boek: Vos in de VS, geschreven door Amerikacorrespondent Michiel Vos. In zijn persoonlijke documentaireserie My America documenteerde hij zijn ervaringen als Europese immigrant in Amerika. Met Beau van Erven Dorens maakte Vos de serie Beau en Michiel in Amerika.

• Workshop Backup maken met OneDrive Bekijk details

28 maart 2024

In deze workshop leer je onder andere hoe je OneDrive moet instellen, hoe je de mappen kiest, hoe je inlogt bij OneDrive en hoe je OneDrive op de smartphone gebruikt. De Workshop bestaat uit 2 dagdelen van 9:30 uur tot 12:00 uur. Neem je eigen Windows 10 of 11 laptop mee.

• Kunstcursus Vrouwelijke Kunstenaars Bekijk details

28 maart 2024

Vaak wordt vergeten dat achter deze iconen een vrouw kon schuilen die niet alleen de taak als muze bekleedde maar zelf ook zeer bekwaam was als kunstenaar. Tot elke belangrijke kunststroming in de kunstgeschiedenis behoorden immers ook vrouwen.

Paginanavigatie